zaterdag 19 januari 2008

SCHILDEREN ZONDER KWAST, MET ACRYL.

Detail glaswerk in een vitrine

Detail glaswerk in een vitrine



Dit bericht gaat over een andere hobby van mij,het maken van acryl schilderijen,met als thema,schilderen zonder kwast,nl vingerverven,of met een paletmes of een tisjoe.Veel mensen zeggen, ik wou dat ik kon tekenen,eenvoudige figuren uitknippen of uitsnijden van dun karton,een achtergrondje maken en dan laag over laag deze figuren met de vinger schilderen.Aldoende leer je al gauw het het moet.Je kan heel snel je ideeen met acryl verwezelijken.Als de eerste laag klaar is,dan even laten drogen,dan verder met de volgende laag.En zo bouw je de voorstelling op.Je kan het net zo groot of klein maken als je wilt. Van bijvoorbeeld A4 formaat tot b.v.70cm.Sukses met uitproberen,gewoon doen.Meer over deze hobby Acrylschilderen zonder kwast,op mijn space:http://tuinenfotografie.spaces.live.com/
Veel plezier,zijn er vragen dan hoor ik dat wel.Groetjes van gerrit.



tot 105 cm.,hangt helemaal van de voorstelling af.

Geen opmerkingen: