vrijdag 7 december 2007

Het loopt de spuigaten uit

het water is nu voorbij de stuw Ettelte en gaat nu richting meppel.


kolkend regenwater stuw reebruggen


een duiker onder de weg van havelte naar ruinerwold


stuw reebruggen


uffelteres.


spuien uffeltersluis.





Heel veel regen gevallen. Maandsom Dec. nu al bereikt.












Vrijdagochtend werd op veel plaatsen 25 mm. afgetapt,












en plaatselijk was in 24 uur ruim 40mm. bijgekomen.












De eerste week van dec,heeft lokaal al de maandsom van












meer dan 80 mm. opgeleverd.







































2 opmerkingen:

Brimstone zei

Het is nat!
Op de Uffelter es staat er nu ook water in de greppels.

Mooie foto's!

Koen zei

Dag Elly en Gerrit,
Was een beetje aan 't zoeken naar ander googlebloggers met interesse in fotografie. Vandaar dat ik toevallig hier terecht kom.
Jullie hebben mij alvast ongelofelijk nieuwsgierig gemaakt want dat moet de droom zijn van elke natuurfotograaf:een natuurtuin waarin steeds tal van onderwerpen klaar staan om op beeld vastgelegd te worden. Heb al spijt dat Drenthe toch een eindje rijden is voor mij want ik zou direct willen langskomen.
Jullie zijn blijkbaar net als ik pas begonnen met de fotoblog. Wel, ik kom regelmatig langs, dat is alvast zeker.
Succes met de blog en vele groeten uit het eveneens natte Vlaanderen.